INTEGRATION AND ADAPTATION OF THE NTUA TURBULENT ADJOINT METHOD IN THE BMW OPTIMIZATION WORKFLOW(SHAPE MODULE)

Κωδ. Έργου: 62363300
Ημ. Έναρξης: 10.12.2017
Ημ. Λήξης: 31.12.2020
Ημ. Έγκρισης: 20.11.2017
Σχολή: ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Τομέας: ΡΕΥΣΤΩΝ
Χρηματοδότης: BMW
Προϋπολογισμός: 54.560,00 €
Α.Δ.Α.: 6ΩΡΥ46ΨΖΣ4-ΦΝ6
Επ. Υπευθ.: ΕΠ.ΚΑΘ. ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΓΛΟΥ
Email: kgianna@central.ntua.gr
Περιγραφή: ***ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΥΡΒΩΔΕΙΣ ΑΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ ΡΟΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΡΕΥΣΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΡΕΥΣΤΩΝ ΤΗΣ ΣΜΜ ΕΜΠ ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ....
Go to Top