INTEGRATION AND ADAPTATION OF THE NTUA TURBULENT ADJOINT METHOD IN THE BMW OPTIMIZATION WORKFLOW(SHAPE MODULE)

Κωδ. Έργου: 62363300
Ημ. Έναρξης: 10.12.2017
Ημ. Λήξης: 31.12.2020
Ημ. Έγκρισης: 20.11.2017
Σχολή: ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Τομέας: ΡΕΥΣΤΩΝ
Χρηματοδότης: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, BMW
Προϋπολογισμός: 54.560,00 €
Α.Δ.Α.: 6ΩΡΥ46ΨΖΣ4-ΦΝ6
Επ. Υπευθ.: ΕΠ.ΚΑΘ. ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΓΛΟΥ
Email: kgianna@central.ntua.gr
Περιγραφή: ***ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΥΡΒΩΔΕΙΣ ΑΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ ΡΟΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΡΕΥΣΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΡΕΥΣΤΩΝ ΤΗΣ ΣΜΜ ΕΜΠ ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ....