AERODYNAMIC OPTIMIZATION OF PASSENGER CAR PARTS USING ADJOINT

Κωδ. Έργου: 62431700
Ημ. Έναρξης: 31.01.2025
Ημ. Λήξης: 30.01.2030
Ημ. Έγκρισης: 31.01.2025
Σχολή: ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Τομέας: ΡΕΥΣΤΩΝ
Χρηματοδότης: ADRO Inc.
Προϋπολογισμός: 124.000,00 €
Α.Δ.Α.: ΨΓΜΟ46ΨΖΣ4-ΡΛ3
Επ. Υπευθ.: ΚΑΘ. ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΓΛΟΥ
Email: kgianna@mail.ntua.gr
Περιγραφή: ****ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ (ΤΗΝ ΟΙΚΕΙΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ) ADJOINTOPTIMISATIONFOAM ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΕ ΩΑ ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. Ο ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ ΘΑ ΟΡΙΖΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΣΤΗ ΜΟΡΦΗ STL ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ OPENFOAM.
Go to Top